jueves, 23 de diciembre de 2010

HEM SUPERAT ELS 100,00 €

Hola a tos i a totes !!
En aquesta entrada no penjaré cap foto, tan sols agraïr a tots els que heu comprat una "nineka", o la penseu comprar, la vostra col·laboració.
Han sigut moltes hores de enredar fills, cosir, pegar, però que la causa s'ho mereix.
No se el que donaran en el mon de l'investigació i recerca contra el càncer infantil 100,00€.
Suposso que ben poc, pero com aquella dita " menys dona una pedre".

A vegades la vida et possa algunes trampes, per dir-ho d'alguna manera, per veure quina es la nostra reacció.
La que ens ha possat a nosaltres no es una trampa, amics meus, si no una gran putada.
Ens toca allò que mes estimen en aquesta vida, els nostres fills.
Però encara que no us ho creieu, jo cada dia dono gràcies per tot el que tinc, per tindre a la meva familia al costat, per el suport dels amics , per viure a Barcelona i poder tindre aquest Hospital a prop, per tindre aquest maravellos equip de metges especialitzats, per haver conegut a persones maravelloses a planta, pares i mares, infermeres, infermes, assistents, etc...........
Tothom, es maravellós i quant estem a planta som com una gran familia.

Jo mai em cansaré de mirar cap davant, i de pensar que aquest camí te un principi i un final. Quant arribi aquest final i algunes de les persones amb qui he coincidit en la Planta 8, o en L'Hospital de dia, ja no ens tornem a trobar, miraré el blog , i recordaré a tots i cadascu de vosaltres amb les meves entrades.

Una abraçada per a tots vosaltres pares i mares

Maria
Mama d'Arnau

No hay comentarios: