domingo, 11 de marzo de 2012

FIRA DE SANTA PERPETUA


10 de Març
FIRA ARTESANAL DE SANTA PERPETUA.



Ens va fer un dia molt maco i assolejat, varem estar molt contentas , la Olga, la Mònica, el Jorge, el meu home i jo de poder trobar-nos un altre cop.



La llàstisma es que les coses no van anar-hi gaire be i no van vendre gaire, malgrat ser per una causa solidaria.

Son temps molt durs ens que corren....

Un altre cop serà... Això si nosaltres no perden la riatlle , com els nostres angels, volen.

Us deixo unes fotos de la paradeta.

Quines coses més maques que fà l'Olga, te unes mans!!

Jo vaig possar les meves NINEKAS.

Oi que son bufones!!

Doncs ja ho sabeu.

Aniré informant dels events que farem

Una abraçada a tothom !










1 comentario:

Travets dijo...

Quines coses més xules!!
Felicitats!!
Petons